Video i Odense
Her har vi samlet et bredt udvalg af cases fra nogle af de mange fede kunder, som vi har arbejdet sammen med. Vi har gjort det nemt for dig at finde relevante referencer, ved at sortere cases efter brancher.
Gå på opdagelse i vores yndlings cases!
Paul Petersens idrætsinstitut kontaktede os tilbage i 2017 med henblik på at få produceret en præsentationsvideo af deres uddannelser. Dette udviklede sig til et større samarbejde, hvor vi har assisteret og givet feedback på hele deres markedsføringsstrategi. Denne produktion var del af en større kampagne, der skulle fremvise fremtidens jobmuligheder efter uddannelsen.
– Giver attraktive annoncepriser
– Flere tilmeldinger på hjemmeside
– Bannervideo på hjemmeside
Tinderbox festival i Odense er en stor dansk musikfestival, der havde sin opstart i 2015. Vi har gennem de sidste 4 år produceret officielle videoer i samarbejde med Tinderbox. I år blev det til 3 dagsfilm, en official aftermovie, samt en aftermovie fra den vilde EDM-scene, Magicbox.
– Official Aftermovie
– 3 Dagsfilm
– 4 års samarbejde
I forbindelse med GF’s 52 års fødselsdag ønskede de en videokampagne, som skulle formidle budskabet om et kundeejet selskab med deres slogan: Når vi har fødselsdag, har I fødselsdag. Det blev til tre korte afsnit til SoMe om den alt for entusiastiske Jeppe, som fejrer GF fødselsdag i sit eget hjem med kæresten. Dette er første afsnit af videokampagnen.
– Videokampagne til Facebook
– Serie på 3 afsnit
– Humoristisk formidling
Elli’s Afterbite er et nyt og innovativt myggebehandlingsprodukt. De kontaktede os, så snart de var klar til at markedsføre deres nye produkt og vise, hvordan netop deres produkt kan hjælpe den menige forbruger! Vi producerede en præsentationsvideo til deres hjemmeside og facebook og dertil en række annoncefilm til deres sociale medier, som blev tilpasset specifikke målgrupper.
– Flere salg på Apoteker
– Øget kendskabsgrad
– Giver attraktive annoncepriser
Etex har længe gået med et ønske om at vise deres produkt og arbejdsflow frem. Derfor har vi lavet en fed video, hvor vi ad flere omgange har været oppe i Tjórn i Sverige og filme udviklingen af deres nye byggeprojekt – både fra jorden og fra luften. Videoen veksler derfor med flotte close-ups og lækre dronebilleder, som virkelig viser byggeriet i helhed – og ikke mindst Sveriges flotte natur.
– Naturskønne dronebilleder
– Timelapse
– Følger byggeriets fremgang
I tæt samarbejde med Mikkel har vi skabt omtale af hans seneste one man show, hvilket har resulteret i flere billetsalg. Vi stod for udvikling og produktion af nyt content samt oprettelse og målretning af betalte annoncer. Vi har i dette projekt især fokuseret på målretningen af markedsføringsindsatsen for at sikre, at Mikkels afspend bliver brugt effektivt.
– Flere solgte billetter
– Giver gode annoncepriser
– Målrettet markedsføring
Tinderbox festival i Odense er en stor dansk musikfestival, der havde sin opstart i 2015. Vi har gennem de sidste 4 år produceret officielle videoer i samarbejde med Tinderbox. I år blev det til 3 dagsfilm, en official aftermovie, samt en aftermovie fra den vilde EDM-scene, Magicbox.
– Official Aftermovie
– 3 Dagsfilm
– 4 års samarbejde
Da Royal Run ramte Odense, fik vi chancen for at stå for deres stemningsfilm fra dagens løb. Filmen skulle benyttes på deres SoMe-kanaler, så deltagere og andre interesserede kunne se og mindes en fantastisk dag med masser af motion. Royal Run ønskede både optagelser i øjenhøjde fra jorden og fugleperspektivet fra luften. Derfor medbragte vi vores dronefører til dette job.
– Genoplev dagen
– Formidler glæde og begejstring
– Markedsføring til billetsalg
Vi har mange gange taget med Rynkeby på tur, når de deler juice-samples ud på de mange forskellige events, de deltager i. Formålet med at filme det er at vise Rynkebys tilstedeværelse ude i det danske land. I alt har vi været med til 7 forskellige events, bl.a. til julemarked på Rosenholm Slot, Eventyrløbet i Odense og livstilsmesse på Gisselfeld Kloster.
– Viser tilstedeværelse
– Eventfilm til sociale medier
– Alle event dækkes
HCA ink er en tattoo convention, der afholdes hvert år i Odense. Vi stod for at lave aftermovies fra weekenden, som var fyldt med talentfulde tatovører, spændte modeller og god musik. Hver dag med en ny konkurrence, hvor vi også varetog opgaven med livestreaming til facebook, så alle hjemme i stuerne kunne følge med.
– Tiltrækker publikum
– Præsenterer nyt event
– Skræddersyet til målgruppen
Equitour ønskede en stemningsfilm fra World Cup Herning, som de kunne benytte til formidling af stævnet på deres sociale medier. World Cup Herning er et internationalt dressur- og springstævne.
– Videodækning af hele eventet
– Videoindhold til næste event
– Foreviger stævnet
Vi glæder os hvert år til at filme til SPULT, som er en kultur- og idrætsfestival i Svendborg Kommune. Gaderne fyldes af liv, bevægelse og stemning. Vi har leveret eventfilm for SPULT festivalen gennem flere år, og det er fantastisk at opleve en festival, som kan favne alle aldersgrupper.
– Formidling af kultur og idræt
– Synlighed og omtale
– Markedsføring til næste sæson
Vi har fulgt udviklingen af byggeriet på Dampskibsmolen i Nyborg, som HD Ejendomme er bygherre for. Hele projektet strakte sig over et år, hvor vi med jævne mellemrum optog fremgangen af byggeriet. HD Ejendomme ønskede at få filmet byggeriet frem med droneoptagelser for at fremvise boligernes beliggenhed og skønne udsigt. Gennem hele processen leverede vi SoMe-indhold til kunden, som benyttes til at skabe interesse omkring udlejningen af de nye lejligheder.
– Vækker interesse hos lejere
– Følger byggeriets fremgang
– Fremviser beliggenheden
Elli’s Afterbite er et nyt og innovativt myggebehandlingsprodukt. De kontaktede os, så snart de var klar til at markedsføre deres nye produkt og vise, hvordan netop deres produkt kan hjælpe den menige forbruger! Vi producerede en præsentationsvideo til deres hjemmeside og facebook og dertil en række annoncefilm til deres sociale medier, som blev tilpasset specifikke målgrupper.
– Flere salg på Apoteker
– Øget kendskabsgrad
– Giver attraktive annoncepriser
Urhandleren forhandler luksus-ure med personlig levering i hele Danmark. Den nystartede virksomhed ville gerne fremstå seriøs og tillidsfuld ved første øjekast. Derfor kontaktede Urhandleren os med henblik på at få produceret en profilfilm, der fremviste virksomheden og deres gode kundehåndtering.
– Præsentation af virksomhed
– Personlig levering i fokus
– Exklusiv produktfremvisning
Jolly Cola har siden 2017 været igennem en re-branding proces, som vi har været med til at realisere. Vi har bl.a. produceret markedsføringsindhold til sociale medier, herunder en række “mandagsfilm”, som giver en sjov start på ugen med Jolly. Vi har desuden stået for planlægning og annoncering på sociale medier, for igen at skabe kendskab til denne danske original.
– Kampagne på sociale medier
– Mange videovisninger
– Skaber livlig interaktion
Da PE-Redskaber skulle introducere deres nye airtracks, kontaktede de os med henblik på at få produceret produktvideoer til deres hjemmeside og sociale medier. PE-Redskaber tilbyder de ellers dyre airtracks til en overkommelig pris. Formålet med filmen var derfor at kommunikere det samt at fremvise den nye produktserie og give en smagsprøve på de mange muligheder for træning af springgymnastik.
– Præsenterer nyt produkt
– Inspiration til sporten
– Øget kendskabsgrad
Nanna Sloth, chefdesigneren hos Chosen Skin, kontaktede os med henblik på at få produceret korte annoncefilm af hendes nye kollektioner. Det blev til 3 film med den skønne model og influencer, Helene Schulin, som kunne markedsføres ud til målgruppen på både Facebook og Instagram.
– Præsenterer ny kollektion
– 3 annoncefilm
– Brand awareness
Paul Petersens idrætsinstitut kontaktede os tilbage i 2017 med henblik på at få produceret en præsentationsvideo af deres uddannelser. Dette udviklede sig til et større samarbejde, hvor vi har assisteret og givet feedback på hele deres markedsføringsstrategi. Denne produktion var del af en større kampagne, der skulle fremvise fremtidens jobmuligheder efter uddannelsen.
– Giver attraktive annoncepriser
– Flere tilmeldinger på hjemmeside
– Bannervideo på hjemmeside
DGI har flere uddannelsesforløb for gymnastikinstruktører – men ikke særligt mange kender til dem. Derfor blev vi sat på den opgave at sprede budskabet. Filmen skulle formidles ud til to forskellige målgrupper – instruktører i foreningen og foreningsledere. DGI ønskede en stemning som skulle være ægte, sjov, energifyldt og professionel. I denne case ses vores film til instruktører i foreningen.
– Tilpasset specifikke målgrupper
– To informative versioner
– Professionelt speak
Syddanske Forskerparker tilbyder møde- og konferencefaciliteter for erhvervsarrangementer. De ønskede markedsføringsmateriale som fremviste alle mulighederne og fordelene ved at afholde møder og konferencer hos dem. Til formålet producerede vi en række fremvisningsvideoer med forskellige USP’er til brug i annoncering på sociale medier som Facebook og LinkedIn.
– Præsenterer USP’er i 5 videoer
– Fremvisning af faciliteter
– Information om tilbud og muligheder
Efterskolen kontaktede os med henblik på at få opdateret deres præsentationsvideo af skolen. Samtidig ønskede de nogle præsentationsfilm af deres linjefag, så kommende elever kunne se og opleve stemningen på de pågældende linjer. Til dette projekt havde vi mulighed for at give en god pris, da vi allerede havde materialet til at klippe de 7 linjefagsfilm fra materialet fra præsentationsvideoen.
– Præsentation af efterskolen
– Formidling af efterskolens 7 linjer
– Synlighed for kommende studerende
Digital Vækstkultur er et EU-støttet projekt, som skal give mindre virksomheder nyttige værktøjer og viden om mulighederne med digital markedsføring. Vi har har været med og dokumenteret workshops rundt omkring i landet, som skal bruges til videre markedsføring og samle tilmeldinger til kommende workshops blandt mindre erhvervsdrivende.
– Målrettet lokale virksomheder
– Skaber flere tilmeldinger
– Interviews med deltagere
Gymnastikefterskolen Stevns sætter stor ære i at lave en fantastisk gymnastikopvisning for deres elever og drager gerne rundt i hele landet for at vise, hvad de kan! I den anledning ville Stevns gerne have produceret en opvisningsteaser. Teaseren bliver brugt som forhåndsvisning til interesserede deltagere i håb om fyldte tribuner til deres forårsopvisning. Filmen blev brugt på deres sociale medier og viste de glade gymnasters bevægelser på gulvet og afsluttede med et kort overblik over opvisningsdatoer.
– Tiltrækker publikum
– Smagsprøve på opvisningen
– Bred rækkevidde på sociale medier
Etex har længe gået med et ønske om at vise deres produkt og arbejdsflow frem. Derfor har vi lavet en fed video, hvor vi ad flere omgange har været oppe i Tjórn i Sverige og filme udviklingen af deres nye byggeprojekt – både fra jorden og fra luften. Videoen veksler derfor med flotte close-ups og lækre dronebilleder, som virkelig viser byggeriet i helhed – og ikke mindst Sveriges flotte natur.
– Naturskønne dronebilleder
– Timelapse
– Følger byggeriets fremgang
I forbindelse med lanceringen af Morning Trains nye website, ønskede de en række videoer, der præsenterede deres services. Morning Train er eksperter i webdesign, programmering og online markedsføring. Hver video skulle formidle det tætte samarbejde mellem teamets specialister og samtidig afspejle virksomheden nærvær og åbenhed.
– Præsentation af ydelser
– Produktvideo på hjemmeside
– Personlig kommunikation
Efter Renas havde udviklet en ny hjemmeside, ønskede de en ny video til landingssiden samt korte reklamespots. Det var vigtigt for Renas, at vi fungerede som sparringspartnere og var med til at idégenerere – de ønskede at skille sig ud og på en interessant måde vise, hvad deres produkt kan! Vi lavede en fed reklamefilm, hvor vi viser et relaterbart problem for kunden, som Renas selvfølgelig i sidste ende løser.
– Præsentation af services
– Bannervideo til hjemmeside
– 4 versioner til annoncering
Bryggeriet Vestfyen ekspanderer til det kinesiske marked. Og med et kinesisk målgruppe, stilles der helt andre krav til en præsentationsvideo end i Danmark. Vi skulle producere en storslået og ekstravagant profilfilm af virksomheden, som skulle indprintes i kinesernes bevidsthed.
– Storslået profilfilm
– Skabt til eksportmarkeder
– Kommunikerer værdier
Care2move kom til os med en ide til at få mere bevægelse ind på arbejdspladsen. Her ville de tilbyde motionsfilm med øvelser, som var mulige at udføre på jobbet. Vi har i den anledning produceret 50 træningsvideoer med vejledning i form af speak og grafik. Du kan her se en af træningsvideoerne, og hvis du er på arbejde – så er det bare i gang med at bevæge dig.
– 50 træningsvideoer
– Kan kombineres efter behov
– Mere bevægelse på jobbet
Energi Fyn havde i noget tid døjet med, at flere gadelamper blev ødelagt, så flere områder ikke kunne lyses ordentligt op. Derfor tog Energi Fyn problemløserhatten på, og det viser vi i denne film!
– Generér positiv omtale
– Interview-setup
– Hjælper lokalsamfundet
I forbindelse med GF’s 52 års fødselsdag ønskede de en videokampagne, som skulle formidle budskabet om et kundeejet selskab med deres slogan: Når vi har fødselsdag, har I fødselsdag. Det blev til tre korte afsnit til de sociale medier om den alt for entusiastiske Jeppe, som fejrer GF fødselsdag i sit eget hjem med kæresten. Dette er første afsnit af videokampagnen.
– Videokampagne til Facebook
– Serie på 3 afsnit
– Humoristisk formidling
I forbindelse med nye udbud af destinationer ville Aarhus Lufthavn have produceret nogle TV-spots, som primært skulle sendes lokalt. Derfor hyrede vi i samarbejde med Aarhus Lufthavn de lokale Aarhus-bloggere Sidsel og Lasse, som jævnligt rejser fra Aarhus Lufthavn, som frontfigurer for reklameserien. Lufthavnens slogan “Du kan komme til hele verden fra din baghave” blev omdrejningspunktet for reklamernes storyboard, hvor vi følger Sidsel og Lasses hurtige og nemme rejse fra hjemmet til lufthavnen.
– 6 TV-spots med hvert sit tilbud
– Samarbejde med bloggere
– Målrettet, lokal markedsføring
Rejseselskabet Northlander kontaktede os med henblik på at få produceret filmmateriale fra deres ungdomstur til skiområdet i Val Thorens. Der skulle produceres stemningsfilm fra de mange vilde fester i området. Her ses en af festerne på La Folie Duche, som foregår på bjergsiden af en af skibakkerne.
– Tiltrækker unge rejsende
– Brand awareness
– Genoplev festen
I tæt samarbejde med Mikkel har vi skabt omtale af hans seneste one man show, hvilket har resulteret i flere billetsalg. Vi stod for udvikling og produktion af nyt content samt oprettelse og målretning af betalte annoncer. Vi har i dette projekt især fokuseret på målretningen af markedsføringsindsatsen for at sikre, at Mikkels afspend bliver brugt effektivt.
– Flere solgte billetter
– Giver gode annoncepriser
– Målrettet markedsføring
Allerede ved åbningen af Storms Pakhus, Odenses nye streetfood sted, var de selv overbevist om kvaliteten af deres koncept – og det skulle folk få at se med deres egne øjne! Storms Pakhus ønskede at øge kendskabsgraden til Odenses nye samlingssted, så derfor producerede vi denne præsentationsvideo til dem.
– Tiltrækker nye kunder
– Præsentation af ny koncept
– Øger kendskabsgrad
Allan er personlig træner og fysioterapeut, og har hjulpet over 750 mennesker. Han driver virksomheden FitMedAllan, og da Allan kontaktede os, var han nu kommet til et punkt, hvor han ville have produceret en præsentationsvideo til markedsføring på de sociale medier. Filmen skulle fremvise hans kompetencer, hvad han tilbyder og ham som person. Filmen er en god måde at markedsføre sig selv som personlig træner og giver et forspring i forhold til konkurrenterne.
– Præsentation af ydelser
– Formidling af kompetencer
– Nærvær og relation
Hippo Productions APS © 2016 – 2020 • Kochsgade 31D 3. Sal, 5000 Odense C, Danmark • CVR: 37695866