Her kan du se en kort employer branding case, vi lavede for Terminalen i Odense, da de deltog i DHL Stafetten.
At investere i employer branding content som videoer og billeder er afgørende for at vise din virksomhedskultur og værdier. Begivenheder som DHL-løbet er perfekte til at dokumentere, hvordan fysisk aktivitet og samvær styrker medarbejdernes sammenhold og arbejdsglæde. Visuelle historier fremhæver, hvordan din virksomhed lever sine værdier og investerer i medarbejdernes trivsel, hvilket gør jer til en attraktiv arbejdsplads. En stærk employer brand hjælper med at tiltrække og fastholde de bedste talenter.
For eksempel postede Nicolai Juul fra Terminalen Odense om deres deltagelse i DHL Stafetten på sin kanal og fik over 100 reaktioner. Nicolai deler:
Godt kollegaskab er helt essentielt for en god hverdag. Det gælder både på og uden for arbejdspladsen.
For at styrke sammenholdet på tværs af afdelingerne, deltog Terminalen Odense igen i år i DHL Stafetten🏃♂️🏃♀️.
Deltagelsen giver en masse at snakke om, både før, under og efter løbet og det er super sjovt og hyggeligt.
Nicolai Juul
Terminalen Odense
I en smartphone-domineret verden er det afgørende at tilpasse dit marketingmateriale til folks mobilvaner. Vertikale videoer er svaret! De ses 90% oftere til ende, engagerer mere og udnytter hele skærmen.
Fordelene ved vertikale videoer:
Øget engagement:
Holder folks opmærksomhed fanget og skaber en mere engagerende oplevelse.
Bedre tilpasning til mobil:
Udnytter hele skærmen på smartphones, perfekt til den måde folk holder deres telefoner på.
Lavere omkostninger:
Prisen per visning er ofte lavere end for horisontale videoer.
Fremtidens format:
Flere og flere platforme omfavner vertikale videoer.
Øget konverteringsrate:
Kan øge din konverteringsrate med op til 68%.
Start med at lave vertikale videoer i dag og se din marketing nå nye højder!
Vi er et reklamebureau med videoproduktion i højsædet, som underholder og fanger din opmærksomhed – så meget, at fanden er løs i laksegade! Vores løsninger passer til dig, som elsker at eksperimentere og tænke stort.
Vi tror på, at det bedste resultat opstår i et godt samarbejde. Derfor lytter vi til dine idéer, tilbyder løbende feedback, sparring og gode vibes. Det vigtigste for os er, at du er tilfreds – og det laver vi gerne både tigerspring og kolbøtter for at indfri.
Mere end 200 forskellige kunder, i alle størrelser og brancher, har valgt at bruge Hippo til deres projekter. Gå på opdagelse i vores udvalgte cases og bliv inspireret af andres gode resultater til din næste opgave.
Når vi starter et projekt, sikrer vi os fra starten at du føler dig tryg ved at overlade roret til os. Vi gør os umage for, at du fra start til slut kan følge med i alle beslutninger. Vi udvikler i fællesskab et storyboard ud fra en idéliste. Ved at have dig inde over fra start, kan vi sikre at alle er enige om størrelsen af projektet, før vi begynder videoproduktionen. Vi indbyder dig til, at være med på optagelser og har efterfølgende to rettelserunder, så vi sammen kan sikre at det færdige produkt er præcis det i ønsker.